Проект USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні" запроваджує інформаційну кампанію, в тому числі й у м. Києві, оскільки виховання в українців сумлінного ставлення до використання енергетичних ресурсів є дуже важливим завданням. А заходи інформаційної кампанії за порівняно невеликих витрат можуть мати суттєвий ефект. В результаті кожен має відчувати власну відповідальність щодо тепла та комфорту у своїх помешканнях, поводження з власним житлом тощо.

У місті Києві на трьох каналах здійснювалася трансляція програми  "Твій дім", створеної за підтримки Проекту USAID на UA:ПЕРШОМУ. Зовнішню соціальну рекламу Проекту USAID "Утеплюйтесь правильно!"  розміщено на  189 білбордах та 12 сітілайтах міста.

Місто систематично долучається до Європейського тижня сталої енергетики.

Проведення інформаційних ("м’яких") заходів заплановане й у Реєстрі інвестиційних проектів. На заході, запропоновані в Реєстрі, передбачене фінансування в обсязі 288,6 млн грн. Вони включають: зміни в будівельних нормах і правилах, відповідно до сучасних європейських вимог; підготовку та реалізацію програми обов’язкової сертифікації бюджетних та житлових будівель міста; перехід на фінансування програм енергоефективної модернізації закладів бюджетної сфери на основі прямих кількісних показників ефективності; розвиток єдиного інформаційного порталу для моніторингу стану кожної будівлі міста; впровадження програми сертифікації спеціалістів з питань ефективного використання енергоресурсів структурних підрозділів муніципальних органів влади та закладів бюджетної сфери; впровадження трирічної PR-кампанії для ЗМІ та мешканців; впровадження довгострокових навчальних програм з енергоефективності для закладів освіти.