Проект USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» проводить широку інформаційну кампанію, в тому числі й у м. Кривому Розі, оскільки виховання в українців сумлінного ставлення до використання енергетичних ресурсів є дуже важливим завданням. А заходи інформаційної кампанії за порівняно невеликих витрат можуть мати суттєвий ефект. У результаті кожен має відчувати власну відповідальність щодо тепла та комфорту у своїх помешканнях, поводження з власним житлом тощо.

У Кривому Розі на міському каналі здійснювалася трансляція програми «Твій дім», створеної за підтримки Проекту USAID на UA:ПЕРШОМУ. Зовнішню соціальну рекламу Проекту USAID «Утеплюйтесь правильно!»  розміщено на  23 білбордах міста.  Місто кілька років поспіль долучається до Європейського тижня сталої енергетики.

Навесні 2016 року п’ять загальноосвітніх навчальних закладів Кривого Рогу взяли участь у конкурсі на зменшення споживання електроенергії, що проводився в рамках Проекту USAID. Однією з переможниць конкурсу стала криворізька загальноосвітня 
школа № 86.

Проведення інформаційних («м’яких») заходів заплановане й у Каталозі  інвестиційних проектів. Але на них додаткове фінансування (окрім того, що вже закладене до міського бюджету) не передбачене. Головною метою запровадження інформаційних заходів є підвищення культури енергоспоживання та зменшення нераціональних витрат енергії. Передбачені у даному секторі заходи включають використання європейської програми «Display» для енергетичної сертифікації установ бюджетної сфери та житлових будинків; підтримку формування інституту ефективного власника житла (допомогу в створенні органів самоорганізації населення в житловій сфері); щоквартальне проведення моніторингу та аналізу споживання енергоресурсів; створення постійно діючого інформаційно-виставкового залу енергоефективних товарів та технологій тощо.