Понад 120 журналістів з п’ятнадцяти областей України взяли участь у серії тренінгів на тему "Енергоефективність та соціальний захист населення в умовах підвищення тарифів у ЗМІ". Семінари були організовані проектом USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні" у співпраці з Українським освітнім центром реформ та за спонсорської підтримки найбільшої приватної газовидобувної компанії України Burisma Holdings. Експерти проекту переконані, що зараз важливо навчити українців правильно споживати наявні енергоресурси та змінювати їх ментальність у напрямку відповідальної та енергоощадливої поведінки. І починати треба саме з тих, хто формує громадську думку – з журналістів. Саме для них експерти проекту USAID МЕР проводили дводенні тренінги та розповідали про енергоефективність в житлових будинках, енергетичний потенціал України, альтернативні джерела енергії, про причини зростання тарифів, інструменти державного захисту населення, а також про ОСББ та програми кредитування енергоефективних заходів у житловому секторі.  Експерти вірять, що після навчання журналісти зможуть більш позитивно, відповідально та неупереджено висвітлювати ці теми у свої статях, радіо та телевізійних передачах.