Змінити ментальність українців в бік енергоефективності – мета навчальних семінарів для журналістів.

Експерти проекту USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні" переконані, що сьогодні потрібно навчити українців правильно споживати наявні енергоресурси і загалом змінювати ментальність у напрямку відповідальної та енергоощадливої поведінки. І починати потрібно саме з тих, хто формує громадську думку, тобто  – з журналістів, які зазвичай висвітлюють теми, що стосуються енергетичної реформи та ЖКГ з негативної точки зору.

Саме тому експерти проекту проводять серію семінарів, під час яких надають журналістам максимально вичерпну інформацію щодо таких актуальних тем, як, наприклад, енергоефективність в будівлях, енергетичний потенціал України, альтернативні джерела енергії. Надають відповіді на запитання щодо зростання тарифів, інформацію щодо державної програми підтримки малозабезпечених верств населення,  а також програму кредитування енергоефективних заходів у багатоквартирних будинках. На додаток,  експерти та партнери Проекту USAID МЕР демонструють представникам ЗМІ матеріали для утеплення будинків, розказують про їх основні переваги та недоліки, а також роз’яснюють якими мають бути енергоефективні вікна та на що слід звертати увагу при їх виборі. Таке навчання дає можливість журналістам глибше розібратися у проблемах та питаннях, які піднімаюся на семінарах. А належні знання спонукають їх висвітлювати інформацію відповідально, неупереджено та з користю для своїх аудиторій. Адже під час тренінгів експерти МЕР нагадують про освітню функцію журналістики, та роль журналістів у вихованні енергоефективного суспільства.