Проект USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні" у співпраці з рекламною агенцією J. Walter Thompson Ukraine створив дизайн нової хвилі плакатів для інформаційної кампанії з питань енергоефективності та альтернативних джерел енергії. Соціальним партнером Проекту МЕР в регіонах виступила компанія BigMedia, сейлз-хаус лідера ринку зовнішньої реклами BigBoard Ukraine. Вже на початку квітня мешканці міст-партнерів проекту МЕР побачили на своїх вулицях білборди, які закликають до скорочення споживання природного газу, шляхом заміни його на альтернативні джерела енергії. Як отримати тепло та електроенергію за допомогою сонця, як відмовитися від газу завдяки використанню біомаси? Які альтернативні джерела енергії найбільш ефективні у вашій місцевості та як почати їх застосовувати? Відповіді на усі свої запитання ви зможете отримати на нашому сайті та на сайті Державного агентства з енергоефективності України. Кампанія проводиться під загальним гаслом "Збережи тепло – збережи Україну!".